duminică, 6 aprilie 2008

Nu practica ne omoară, ci teoria!

Să fie din necunoştinţă de cauză sau scop, dar eu n-am înţeles niciodată vorba: „Teoria ca teoria, dar practica ne omoară”. Sau, poate, fiindcă sunt o fire mai mult pragmatică... Dar filtrul gândirii mele a relevat contrariul acestei zicale, şi anume că teoria este cea care omoară. Vă spune asta cineva care învaţă teorie pură pentru un examen de licenţă, o teorie cel mai adesea ruptă de realitatea din întreprinderile de presă româneşti sau chiar de întreg peisajul mediatic.
Mie mi-a fost necesară o singură zi de training pentru a sintetiza un semestru de "toceală" zadarnică. Deci, cum rămâne cu zicala bătută în cuie?
În cazul învăţământului superior, mai ales a celui jurnalistic, sigur nu se aplică.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Pai.., "În cazul învăţământului superior, mai ales a celui jurnalistic, sigur nu se aplică." aici poate ai dreptate dar pana la "eu n-am înţeles niciodată vorba: „Teoria ca teoria, dar practica ne omoară”" este mult! THINK!