joi, 3 iulie 2008

Perle şi... rubine

Am văzut la Andreea pe blog o perlă de la bacul 2008. După o porţie zdravănă de râs, am dat un copy-paste aici:

“Basmul studiat de noi este Harap Alb şi este un basm cult pentru că este scris de un om cult, Eminescu. Atunci când cel care scrie basmul este incult şi basmul este incult, adică opus basmului cult, dar amândoua basmele sunt frumoase, numai că unul este scris într-un fel şi celălalt în alt fel”.

Cât despre perlele studenţilor de la Jurnalism, care se vor licenţiaţi, nici nu mă gândesc să intru în detalii. Nu de alta, dar s-ar simti ofuscaţi foarte mulţi foşti colegi de-ai mei. Na, că mi i-am pus în cap!

2 comentarii:

Wilfried Birleanu spunea...

Si ne mai miram ca s-a ajuns la scoaterea clasicilor din programa? Vezi de ce Mihai? Dupa cum ziceam, lasa-i pe clasici sa fie studiati de cei interesati ;-D.

sandibelle spunea...

Da...a trecut si bacul (meu) si examenul de licenta (al tau)...dar inca nu am luat vacanta. Acum ma pregatesc pentru admiterea la facultate dar mi-am permis sa fac o mica pauza si...am trecut si pe aici, pe la tine, sa recuperez tot ce s-a miscat pe blog:D Tocmai am scris si eu un articol in legatura cu bacul, in care mi-am descarcat nervii pe colegii mei care...au luat note exceptionale (note mai mari chiar decat elevii olimpici) la Bac...datorita iscusintei lor de a se "inspira" din culegeri cu rezolvari prefabricate. Uite, ca asa sunt incurajate mediocritatile!Pacat...