vineri, 17 iunie 2011

De zi cu zi

Iar m-am lenevit. Nu în viaţa de zi cu zi, că n-am timp, ci doar virtual. N-am mai scris pe blog cam de multicel, dar nu cred să-mi fi simţit cineva lipsa.
Vara asta îmi prieşte al naibii. Soarele, deşi zgârcit pentru un iunie torid, îmi dă poftă de viaţă şi mă determină să-mi fac planuri pe termen scurt: vreau la munte, vreau la mare, vreau la ţară, vreau la ştrand. Dar, cum weekendul e aici, o să am cu ce să-mi ocup timpul. Până una-alta, a mai apărut cineva în blogroll-ul meu cel minunat, aşa că zic să treceţi şi pe acolo, că aveţi ce citi. Apoi, am uitat să vă anunţ că, în Piteşti, s-a inaugurat Cafegiu.ro, un loc în care poţi savura multe sortimente de cafea, să citeşti presa şi cărţi bune. Aşa da, păi nu?
Şi încă ceva: în curând, Adevărul de Seară devine săptămânal. Muncim de zor pentru primul număr şi sperăm să vă fie pe plac.
O vară frumoasă!

Un comentariu:

BlogPRogress spunea...

Buna ziua,
Am marea placere de a va invita la un concurs "Scrie de dragul copiilor". Detaliile le gasiti pe site http://blog.meki.ro/?page_id=4 Premiile sunt consistente, iar campania se adreseaza in mod deosebit bloggerilor. Astept asadar eventuala voastra intentie de-a participa, printr-un mesaj la adresa blogprogress10@gmail.com
Cu multa prietenie,
Echipa BlogPRogress