joi, 11 noiembrie 2010

Călătorie frumoasă

Atât de frumoasă, încât a scos din mine tot stresul. Weekendul trecut am văzut lucruri despre care învăţasem în clasele mici, la geografie. Avem o ţară frumoasă, de asta sunt sigură, chiar dacă am văzut o foarte mică parte dintre obiectivele turistice atât de cunoscute şi apreciate.
Aşadar, am văzut înălţimile semeţe ale Bucegilor. Pentru câteva clipe, am inspirat acelaşi aer cu Sfinxul şi Babele. Deosebit!
M-am simţit stăpâna lumii în acel loc în care, dacă întinzi mâna, îi atingi piciorul lui Dumnezeu.
Chiar dacă am aşteptat două ore să urc într-o telecabină pentru care am plătit aproape 60 de lei dus-întors (şi asta făcută tot pe vremea comuniştilor, ce credeaţi?), a meritat fiecare minut.
Chiar dacă vântul sufla cu putere acolo sus şi noi nu eram echipaţi tocmai adecvat, am inspirat şi ne-am delectat cu fiecare clipă. Ajunşi înapoi la Vila Marcela, din Buşteni, pe care v-o recomand cu căldură, am constatat că în niciun loc cafeaua nu a fost mai gustoasă...

Şi, desigur, tot timpul ne-a vegheat minunata cruce de pe Caraiman.

8 comentarii:

Patris spunea...

ha ha ha! Eu vad ca l-ai apucat pe Bogdan de picior, nu pe Dumnezeu! Sa te destresezi mai des ca m-ai innebunit!

Raluca Nicula spunea...

Ha ha! Si eu as vrea sa ma destresez mai des, mai ales ca, am uitat sa spun, stresul cel mare esti tu, blonda mica si rasfatata! :))

Crengu spunea...

Ce problema si cu stresul asta! :) Mi se parea mie ca te-ai plimbat, foarte bine ai facut si la cat mai multe astfel de momente! >:D<:*

Anonim spunea...

Bravo Ralu!Adevarul este ca e tare frumos!La mai mare!

Raluca Nicula spunea...

Da, Crengu, o problemă generală, din păcate.
Anonim, multumesc! :D

Geocer spunea...

Dar n-ati coborat si dincolo, la Pestera? Si nici pana la varful Omu n-ati ajuns mergand pe creasta? Inseamna ca trebuie sa va mai duceti pe-acolo.

Raluca Nicula spunea...

Geocer, pai daca 5 ore le-am petrecut in asteptarea pretioasei telecabine? Deja era prea tarziu :( Cu siguranta va fi o data viitoare, trebuie!

Geocer spunea...

Dar e de preferat sa mergeti vara. Acolo inca o sa mai gasiti zapada, iar temperaturile vor fi destul de scazute.