sâmbătă, 30 august 2008

Am venit "aici-şa"... să mă "revergorez" şi să mănânc "îngheţături"

Vin şi eu din vacanţă, ca tot omu', şi-mi văd ştirea (după ce fusesem, de fapt, anunţată de o colegă) pe mai multe site-uri. Nebunia "Aici-şa" a ajuns la KISS FM, la Cronica Cârcotaşilor şi pe "n" site-uri şi bloguri. M-am bucurat enorm, aşa că v-o prezint şi aici.
Minunaţi-vă de România europeană în care trăim. Eu m-am amuzat teribil când am luat scurtele interviuri şi vă asigur că au fost mult mai multe, dar din lipsă de timp şi spaţiu au fost selectate cele mai reprezentative. Priviţi ce a ieşit:


Balci de balci
ÎncÄ�rcat de argestv

P.S.: Mai multe ştiri haioase puteţi găsi pe site-ul ArgeşTV.

5 comentarii:

Adrian Enache spunea...

Felicitări şi la mai mare!

Mika spunea...

Pai sa mai comiti reportaje de-astea ca te mai preluam... ;)

rechinu spunea...

intrai si io aicisha sa ma revergorez.

Admin spunea...

Si ceilalti intervievati au fost la fel de comici?

Raluca Nicula spunea...

Da, Ghepardi! Însă nu la fel de certaţi cu gramatica :D