marți, 11 iunie 2013

Bunătăţi de la... Raluca

Am două cărţi de bucate... Le am cam degeaba. Una am primit-o de la mămăiţa mea când m-am măritat. "Mamaie, îţi dau cartea asta de bucate să fii gospodină ca mine. Când m-am mutat şi eu la casa mea, nu ştiam să fac mai nimic, dar am învăţat de aici. Să pui mâna să găteşti că aşa ţine o femeie casa", m-a sfătuit ea. Ei, mamaie dragă, de atunci, dacă am deschis-o de 10 ori, e bine. În schimb, am preferat să iau reţete de pe net şi să-mi surprind soţul cu fel şi fel de bunătăţi. De la prăjituri până la fripturi şi paste, am făcut adevărate experimente în bucătărie şi mi-a prins bine.
De când a apărut şi mititelul în familie, cu atât mai mult mă văd obligată să caut feluri de mâncare potrivite vârstei lui. Dacă până acum îmi plăcea să mănânc în oraş, parcă e mai frumos să gătesc eu o oră-două, în şorţul meu colorat, ascultând Magic FM şi gândindu-mă să-i surprind plăcut pe cei dragi.

Azi, spre exemplu, am găsit o reţetă super de pizza cu blat făcut în casă, fără drojdie. Până acum, pe unde am mai mâncat pizza gătită în casă, nu mi-a plăcut aproape niciodată blatul (ba era prea tare, ba prea era pâine goală etc), dar vă garantez că acesta e pufos, fraged şi foarte bun. Aşa că, dacă v-am convins, reţeta o găsiţi aici. Să-mi spuneţi cum a ieşit :)

5 comentarii:

Geocer spunea...

Pofta buna!

Raluca Nicula spunea...

multumesc, George! :)

servicii adwords spunea...

bon apetit

anunturi gratuite spunea...

Voi incerca reteta propusa de tine!

amenajari living spunea...

Asteptam si alte retete!