Treceți la conținutul principal

10 ani de bloguit, în casă nouă

Da, în decembrie se fac 10 ani de când sunt bloggeriță. Din cauza unor probleme apărute pe această platformă și mai ales pentru că simt că mă limitează oarecum, am ales să transfer conținutul pe wordpress. Așadar, șampania virtuală pentru un deceniu de blogging o vom desface împreună în casă nouă, adică AICI!

Full time mommy

Mă scuzați, ce zi e azi? E deja 12 noiembrie? Pff, nici că n-aș realiza, daca nu mi-ar arăta asta PC-ul, în colțul din dreapta. Cum trec zilele astea! Parcă mai ieri era vară. Zilele mele trec frumos, însă. Zi de zi am sub nas cărticele și broșuri "Mami & bebe", suzete, biberoane cu ceai de colici, jucării, hăinuțe gata de călcat și picături de administrat. Ce să mai, sunt mamă, și asta îmi ocupă tot timpul. Când îl văd pe piticul în cauză cum își freacă piciorușele, parcă le pregătește de maraton, și cum cercetează cu privirea camera, aruncându-mi totodată și-un zâmbet știrb, uit de ceas, de ciorba de pe foc și chiar de noua colecție de iarnă de la mall. Ultima oară când am intrat într-un magazin, am analizat cu atenție sectorul de body-uri, babețici, căciulițe și botoșei. Când am ieșit, am realizat că n-am aruncat nici măcar o privire spre colanții și rochițele tricotate tocmai bune de purtat în perioada asta. Eh, le las pe data viitoare, atunci când poate îmi voi face timp și să merg la un film sau la un concert la filarmonică (vise!). Între timp, până la cafelele băute prin oraș și la raidurile prin mall-uri, mă bucur de gângureli, zâmbete, plânsete și rostogoliri, de hăinuțe care rămân mici și de degețele care-mi desenează pe față și în suflet. Ce minune!

Comentarii

Patris a spus…
Cand ai chef de un film, o filarmonica sau o raita prin magazine sau pur si simplu o noapte de odihna, ma anunti si-l babysitteresc eu pe pitic!
Crengu a spus…
Pff, eu zic sa profiti de oferta, ca tare bine mai suna! Ferice de tine! :)
Cristina C a spus…
Salut!
Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/.
Un an nou fericit iti doresc!
La multi ani de Martisor!
Bancuri a spus…
Buna ziua
Va deranjez pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://bancuri-supertari.blogspot.ro/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://bancuri365.ro cu titlul Bancuri
Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ. In caz ca sunteti de acord trimiteti-mi un mail la adresa bancuri365@yahoo.com cu titlul pe care il doriti si linkul
O zi buna va doresc
amenajari living a spus…
Felicitari tuturor mamicilor, pentru ca ne accepta asa cum suntem!
Este foarte frumos sa fi mamica!!!
carucioare copii a spus…
Nu exista bucurie mai mare pe lume decat sa-ti vezi copilul crescand!
anunturi gratuite a spus…
Buna ziua,

Nu ati mai postat nimic in noul an :(
optimizare motoare a spus…
Inca mai asteptam vesti de la dvs...

Postări populare de pe acest blog

Să o cunoaștem mai bine pe bloggerița și scriitoarea Zăpă Strit!

Cu ceva timp în urmă vă vorbeam pentru prima dată despre Zăpă Strit și prima ei carte: "Dau totul pentru un secret". Vă spuneam că m-a impresionat foarte mult cartea, făcând parte din acea categorie de scrieri care-ți alină sufletul și te ajută să te descoperi. Privind înapoi, acum, după ce stările și impresiile s-au așezat pe rafturile minții și ale sufletului, pot spune cu mâna pe inimă că această carte merită recitită o dată pe lună. De ce? Ca să zâmbim, ca să iubim, ca să ne reamintim cine suntem. 

CITIȚI ȘI:
În așteptarea ta, Rodica
În oglindă
Așa că, dacă pentru mine "Dau totul pentru un secret" a devenit o carte atât de importantă, poate și pentru restul fanilor Zăpă Strit este la fel. În consecință, scriitoarea merită să ajungă, nu unde și-a propus, nici unde am vedea-o noi, ci acolo unde TREBUIE, unde i-a fost dat să ajungă. Adică, sus de tot, pe culmile succesului și ale celebrității. Sunt sigură că v-am stârnit dorința de a o cunoaște mai bine pe Adriana, cr…

Cerșetorul

Fănuț avea trei lei în buzunar. Mama îi îndesase de dimineață în geaca uzată de fâș și-i dăduse indicații clare:
- Ia ăștia să-ți iei ceva de mâncare. Un pachet de biscuiți și un iaurt. Sau un senviș de la chioșcul de lângă școală. Ai înțeles? L-a pupat și i-a urat o zi frumoasă, privindu-l de la scară cum dispare după bloc. Fănuț s-a întâlnit cu Daniel, colegul lui, și au început să discute aprins despre teme, despre învățătoare și despre Arina, blonda cu ochi albaștri care vine mereu la școală îmbrăcată în ștrampi și fuste deasupra genunchilor.  Frunze de arțar și de tei cad și se așează pe trotuar, pavându-le calea celor doi în nuanțe calde de galben. E frig. Mâinile camarazilor sunt îndesate în buzunare. Un vânt tăios suflă dinspre munte, aducând cu el aroma rece a zăpezii.
-    A nins la munte, zice Fănuț.
-    Da, a început de ieri. Am văzut la știri.
-    De abia aștept să ningă și la noi, să ieșim prin parc cu săniile.
Fănuț își ridică privirea printre crengile aproape goale. Cerul…

În așteptarea ta, Rodica

Premiul I la Concursul Național de proză scurtă "Radu Rosetti", jud. Bacău, 2016

    M-a trezit sirena unei ambulanțe. Am ridicat capul de pe pernă buimăcit, fixându-mi ochii pe fereastră. Și azi plouă. Mi s-a luat de apa asta care pică și se așează în băltoace pe ciment. Norii subțiri cern o lumină difuză. Când plouă, ziua e o seară prelungă. Și nu-mi place asta, pentru că serile sunt pentru mine corvoade psihice. Mă ridic, mă frec la ochi și-mi caut papucii pe lângă pat. Casc. A dracu sirenă dacă tace! I-auzi! Alta! Asta o fi una de poliție? Niciodată nu le-am deosebit. Îmi car picioarele încremenite spre aragaz. Aprind chibritul, pun foc și fixez ibricul de inox deasupra flăcării. Am măsurat o ceașcă de apă pe care o torn în el. Aștept să fiarbă. Deranjul din bucătăria mea e ceva la ordinea zilei de când a plecat Rodica. Dacă ar vedea ea vasele nespălate din chiuvetă și de pe masă, cârpele de bucătărie mototolite și îndesate care pe unde sau petele uscate de pe gresie, și…