D a, în decembrie se fac 10 ani de când sunt bloggeriță. Din cauza unor probleme apărute pe această platformă și mai ales pentru că simt că mă limitează oarecum, am ales să transfer conținutul pe wordpress. Așadar, șampania virtuală pentru un deceniu de blogging o vom desface împreună în casă nouă, adică AICI!
Am aproape anul de când nu am mai luat contact cu meseria mea, de când nu am mai redactat articole de presă şi nu am mai fost în miezul evenimentelor. Dacă la început m-am adaptat greu, pentru că nu mai eram la curent cu ce se întâmplă prin judeţ, acum mi-e tare bine aşa. Îmi permit luxul de a nu mă mai uita la tv la programele de ştiri, nu mai simt nevoia să ştiu tot ce mişcă, am devenit din nou om, nu roboţel de news alert.
În schimb, am găsit altă pasiune. Am luat la puricat site-urile de comerţ electronic, în căutarea ofertelor pentru... pentru cine credeţi? Pentru bebeluşi, normal. Până acum sunt clientă fidelă emag, pentru că sunt serioşi şi chiar au preţuri bune. De la ei am achiziţionat pătuţul, scaunul auto, un cărucior şi multe alte accesorii de prin căsuţa noastră dragă. Acum clickuiesc după o piscină de copilaşi, o tricicletă şi după câteva accesorii de luat în vacanţa care se apropie. Îmi place că produsele de la emag au venit repede direct la uşă, fără să mai stau eu să hălăduiesc prin magazine. În plus, aceleaşi lucruri cumpărate direct de pe site sunt prin Piteşti cu mult mai scumpe, dar despre asta vă voi povesti altă dată.
Şi cu cei de la Bonprix am mai avut o experienţă plăcută, dar asta după ce am citit cu atenţie comentariile din dreptul produsului cumpărat. Iar cei de la TinaR au fost şi ei serioşi, numai că unele articole, deşi aveau mărimea mea, s-au dovedit a fi cu mult mai mici.
Din experienţa mea, pentru a nu lua ţeapă, trebuie să citeşti bine descrierea produsului şi opiniile clienţilor. Spor la shopping online!
Comentarii